Hardman: Com eliminar els temps d’espera en el sector logístic

En aquest episodi de Logistics 4.0, tenim el plaer de conversar amb Óscar Calaf, CEO de Hardman, una innovadora startup que està revolucionant la logística en plantes amb un alt volum d’entrades i sortides de camions. Óscar comparteix la seva trajectòria professional i com la seva experiència en el sector de la informació li va portar a fundar Hardman en 2020, en plena pandèmia, amb l’objectiu de millorar les condicions laborals dels professionals logístics.

Explorem com Hardman utilitza una aplicació per a optimitzar les operacions logístiques, reduint dràsticament el temps d’espera dels conductors, que a Espanya pot aconseguir fins a 3 hores i mitja. A través de tres passos clau: digitalització, automatització i robotització, *Hardman busca transformar la forma en què es gestionen els lliuraments, fent que el procés sigui més eficient i sostenible.

Óscar també ens parla de la importància de la telemetria i com la intel·ligència artificial està integrada en les seves solucions per a predir i gestionar l’arribada de camions. A més, coneixem la seva experiència en la Logistics 4.0 *Incubator, on ha trobat suport i networking amb unes altres *startups, la qual cosa ha estat fonamental per al creixement de Hardman.