BVillage es consolida com una plataforma de networking única per a fer negocis

Imatge plataforma BVillage

BVillage

25 de maig de 2021

  • La plataforma suposa una nova manera de potenciar les oportunitats de negoci, permetent a les empreses generar visibilitat i ampliar la seva xarxa de contactes sense haver de sortir de la seva oficina.

 

  • El Consorci de la Zona Franca de Barcelona reforça així la seva aposta per aquesta eina en el marc de la celebració de la segona edició de BNEW, que l’any passat va comptar amb prop de 11.000 registrats de 111 països.

 

  • En aquesta nova edició, l’organització espera aconseguir les 400 empreses presents al BVillage.

 

Barcelona, 25 de maig de 2021.- El Consorci de la Zona Franca de Barcelona (CZFB) reforça la seva aposta per BVillage, una plataforma de networking única per a fer negocis, oferint un ampli ventall d’avantatges durant la celebració de la nova edició del BNEW (Barcelona New Economy Week), esdeveniment que tindrà lloc del 5 al 8 d’octubre. Entre els seus avantatges, l’eina permetrà a les empreses generar visibilitat i ampliar la seva xarxa de contactes sense necessitat de desplaçar-se.

En aquest espai es podran presentar les innovacions de cada empresa a tots els participants per a potenciar les oportunitats de negoci, a més d’accedir a una àmplia base de contactes nacionals i internacionals, programar reunions i aconseguir contactes digitals. Es tracta d’un servei que permet impulsar les empreses en un entorn 100% B2B mitjançant una finestra global que incrementa la seva notorietat i els ajuda a crear relacions productives, optimitzant el temps amb el target adequat.

“BVillage ja va ser present en la primera edició del BNEW i enguany torna per a consolidar-se com una plataforma de networking de referència que posa en contacte de manera directa oferta i demanda” ha afirmat Pere Navarro, delegat especial de l’Estat al CZFB. També ha volgut destacar que “això també suposa un pas més en l’aposta del CZFB per l’economia 4.0, utilitzant intel·ligència artificial per a crear una eina totalment única i innovadora en el seu àmbit”.

Les empreses que participin en el BVillage podran realitzar les seves presentacions comercials en directe als assistents de l’esdeveniment per videoconferència, a més de contactar amb els assistents via xat, i participar en el Premi a la Millor Innovació del BNEW. Gràcies a la utilització de la intel·ligència artificial, l’eina suggerirà a les empreses potencials clients de cada sector i negoci mitjançant potents filtres i una navegació intuïtiva, amb un llistat personalitzat de contactes. Així mateix, aquest format permetrà obtenir les mètriques de totes les accions realitzades per a mesurar l’èxit de la seva participació.

El Consorci de la Zona Franca de Barcelona espera que a la pròxima edició del BNEW s’uneixin més empreses a la plataforma. D’aquesta manera, de les 128 empreses ja presents en l’edició anterior, l’organització preveu aconseguir enguany les 400. Així mateix, també s’espera que es mantingui una alta internacionalitat i s’ampliï la presència de ponents de primer nivell, passant dels 389 de 2020 als 700.

Clicant aquí i aquí poden veure dues imatges de la plataforma de networking BVillage.

Notícies relacionades