Decoditive: estudis de neuromàrqueting amb intel·ligència artificial per entendre millor als clients

Imatge BNEW Decoditive

blog decoditive

8 de novembre de 2021

Decoditive és una startup que realitza estudis de neuromàrqueting amb intel·ligència artificial. Ajuda a les empreses que el contracta a entendre als seus clients d’una manera molt detallada perquè venguin més i llancin campanyes de màrqueting molt precises.

Ha desenvolupat una tecnologia basada en la intel·ligència artificial que permet que, mentre l’usuari està mirant una foto / vídeo / web, sàpiga exactament on s’està fixant en tot moment i com se sent. D’aquesta manera dota a l’empresa amb una informació molt útil que pot utilitzar per prendre decisions molt encertades pel que fa a les campanyes de màrqueting que llançaran, contingut en xarxes socials, anuncis a la televisió, pàgines web i fins i tot productes nous, per testar quins dissenys són els més adequats. Les aplicacions d’aquesta eina són molt diverses.

Els principals clients de Decoditive són agències de màrqueting i comunicació, i departaments de màrqueting de grans empreses. Així i tot, degut a la versatilitat que té aquesta tecnologia, també ha tingut altres tipus de clients com a productores o eCommerce, entre d’altres.

Quan una empresa contracta a Decoditive, es du a terme un procés molt senzill. En primer lloc, es reuneixen per definir quins són els objectius que tenen amb l’estudi i quin és el seu client objectiu. A continuació,  posen fil a l’agulla per buscar els usuaris que realitzaran el testeig (els anomenats “testers”). Per als testers, realitzar els estudis és molt senzill: reben un enllaç i fan el test en un procés molt intuïtiu. A més, només necessiten un ordinador i una webcam, i poden realitzar-lo des de casa. Finalment, un cop realitzat l’estudi, ja procedeixen a l’anàlisi, representació i interpretació dels resultats perquè el client pugui prendre les millors decisions per a la seva empresa.

Decoditive, es situa entre els típics estudis de mercat i enquestes d’opinió, que et donen una informació útil però no 100% fiable sobre els usuaris -ja que et poden mentir o se’ls pot oblidar alguna cosa- i els estudis de neuromàrqueting en laboratoris, que et donen una informació molt sofisticada, però són extremadament cars. Decoditive proporciona una informació molt precisa sobre els usuaris dels seus clients a un preu assequible.

El neuromàrqueting és la vertical dins el màrqueting que més està creixent i creixerà en els propers anys. La competència entre les empreses cada vegada és més voraç, i el neuromàrqueting els pot ajudar a aconseguir aquest matís de diferenciació que tant necessiten.

 

Articles relacionats